2008. április 11., péntek

kertész leszek....

A héten anya itthon van mert beteg, így midnen nap 1/2 9-re érünk az oviba. Visszük a bringámat is, ami szuper. Mostanában az elválás kicsit nehéz de az Ica néni azt mondja ,hogy ez a napomra nem nyomja rá a bélyegét, mert nagyon jókedvű, vidám vagyok egész nap.
Tegnap kertészkedtem a szüleimmel. Füvet nyírtunk virágot ültettünk.

Apával még fagyizni is elmentünk.

Majd anya vitte a Dédit csonritkulás mérésre, majd én apával egy csajjal és egy sráccal egy fácánt kergettem. Nagyon jól éreztem magam. Este itt volt a Misi bácsi az udvaron és beszélgettünk. Minden oké volt addig amíg apa nem evett a zizimből. Hát onnantól non-stop 1 órát fejhangon üvöltöttem. Anya szerint nagyon álmos voltam ez lehetett a baj. Így fürdés nélkül aludtam.

Nincsenek megjegyzések: